25 Haziran, 2015

Bizim Tİ Maceramız vol3.

Ha ha ha.. Gülüyorum ancak.. Hikayeye ne mi oldu? Gerçekten hikaye oldu. Çünkü birsürü sorunla karşılaştım. İlki o ay eşimin il dışında olması nedeniyle annemin refakatçi olarak gelmesiydi. O gelince aman bu kadarcık şey söyler mi falan dedi. Boyuna taşıyacak mısın böyle dedi vs vs dedi dedi caydırdı. O gitsin devam ederim dedim ara verdim. Peşinden işe başladım takip edemedim. Oğlan da işaretleri değiştirdi. Hala ki 1.5 ay oluyor yeni şaretini keşfedemedim. Üstüne üstlük gaitanın da zamanı yok 2 güne 3 güne bir yapıyor ne zaman eserse yani. Tutturursam ne ala. En iyi olduğumuz dönem bile ayda hepi topu 10 kere falan yapmıştı.
İş denince bakıcı girdi tabii meseleye. Bakıcıdan habersiz yapıyordum o işi. Şimdi herşey ona kalınca olmadı tabii.. Yapardı ablam benim ama işaretleri kaybetmiştim bir kere.
Yeniden işaret okumak için ne zaman altını açsam eşim kızmaya başladı. niye altı açık üşütürse diye!! Ortalığa yaparsa ne olurmuş diye. Ne dersem diyeyim ikna edemedim. Bir de buna %80 bambu bezlerimizin karadeniz baharında 3 günde kurması/kurumaması eklenince velhaasıl bizim hikaye bu ay yalan oldu.. Çok üzüldüm. Gece iletişimini bırakmadım daha henüz. Kazalı oluyor biraz ama emzirdikten bir saat sonra genelde bağırınca altını açıyorum yapıyor. gece zifiri karanlık odada yattığımız için sıkıntı oluyor bir de oğlan bebek olduğu için bilenler bilir :)
Şimdi hedef şu. Yaz ayı gelecek ki henüz gelmedi buralar daha ilkbahar. Serin ve bol yağışlı yani. O zamana kadar çabuk kuruyan mikrofiber bezlerden temin edilecek. Üstüne %100 bambu yahut %100 pamuk ara bezleri koyunca sıkıntı olmayacağını düşünüyorum.  Kışın kaloriferde kurutmak kolaydı yazları kurutma makinesinden çıkan da nemleniyor burada havalancağı yerde. Bu ayın iletişimini de sadece gece olarak tamamladık. Gelen 3. dişimizin ve yoğun şekilde başlayan iş tempomuzun bunda tesiri büyük. Bayram tatilinden sonra iş yok güç yok aç altını gezsin kerata baba eve gelmeden :)
Sizin de hikayeleriniz varsa siz de yazın, yahut da başka çözüm önerileriniz? Beklemedeyim...

0 yorum:

Yorum Gönder

Bloguma gösterdiğiniz ilgiden dolayı teşekkür ederim.