03 Ağustos, 2015

Nerolinn ve bir güzel insan..


Geçen hafta Çarşamba çok güzel bir gündü. Yine sabah namazından sonra yatmamış Kur'an okuduktan sonra Blogcu Anne Elif'in mailini görmüştüm. Peşinden internet işlerimi yapmaya başladım. Önce Mom's Green siparişi verdim, eşimin ısrarla ve ısrarla çamaşır suyu talebi üzerine. Sonra Şenköylüler kül suyu defne sabunu. Peşinden sade pazar çeşitli ihtiyaçlar. Ve en son sıra geldi haşema ve güneş kremine. Markam belliydi: Nerolinn. Doğal anne Başak hanımdan çokça okumuştum zira kendisini. Yalnız şöyle bir algım vardı. İstanbul'da genelde blogger yahut zengin kesimle çalışan, ederinden çok fiyat isteyen tipik bir doğal/organik marka.. Yine de sipariş geçtim. Tam sipariş ve ödeme bitti ki sayfada antibiyotik damla denen yağ karışımını görmediğimi farkettim üzüldüm. Facebook'tan sorup telefonla sipariş alındığını öğrenince "Dur" dedim, "Telefon açayım ekleyiversinler siparişe kargoya çıkmadan bedeli nasılsa öderim".  Saat daha 9 sularıydı. Sitede verilen numarayı aradım. Çok tatlı bir hanım açtı telefonu baktım siparişin vesaire üstüne ek bilgi veriyor çok bilgili anlatıyor. Hemen sordum:
-Siz Emine hanım mısınız?
-Evet.
-Aaa. Nasıl yani? Bu saatte asistanla görüşeceğimi düşünmüştüm.
-Evet asistanlarım var ama her işle kendim ilgilenmeyi daha çok seviyorum. Bizzat ilgilenirim.

Şaşırdım tabiii.. Sonrasında sorular, muhabbetler, yine sorular.. Eş durumundan hemşehri olduğumuzu öğrendim mesela. Üniversiteyi İnönü'de, memleketimde okuduğunu.. Ailelerimizin yakın oturduğunu.. Birsürü şey önerdi bana birçoğu zaten yaptığım şeylerdi ufak detayları konuştuk. Güneş yağı alarak başladığım sepeti, güneş kremi, gül suyu, antibiyotik damla ile doldurdum. Emine hanımdan da Nerolinn sabun hediye geldi, teşekkürü bir borç biliriz :)

Üstüne üstlük birsürü ufak meblağı atladı, yeni kargo ücreti olmaması için ek havale yaptım yeni sipariş geçmedim mesela.. Whatsapp'tan çocukların fotosunu istedi. Bildiğiniz bir abla gibi konuştu yani benimle :)
Ertesi gün öğleden sonra kargo geldi. Çok şaşırdım. 
Tatlı insanların hali bir başka oluyor. Emine hanım ve samimiyetine şu sözlerinden sonra daha çok inandım ve güvendim.
Benim de çocuklarım var. Ben size bir kötülük yaparsam muhakkak Allah bir şekilde bana karşılığını verir. Çocuklarımdan da görebilirim bu karşılığı. Kimsenin hakkının bana geçmesini istemem, benim hakkım geçsin yeter ki kimseninki bende kalmasın.
Böyle  düşünen bir insan ürünlerine birşey katmış olabilir mi? Dürüst, samimi, sevecen tavrına, başkalarına eleştiri yaparken bile onu öncelikle korumasına, daha birsürü şeyine hayran oldum Emine Hanım'ın.. Markası da kendi de gerçekten övgüyü hak ediyor. Kutu ve ambalajdan da bahsetmeliyim.


Yukarıda gördüğünüz gül yapraklarıyla bezeli kutuda geldi ürünler.. O nasıl bir koku anlatamam.. Evin içinde kağıdı açık bıraktım. Tam 3 gün güller gibi koktu evimiz.. Ürünlerin resimleri de buradaki gibi.


Güneş yağı, güneş kremini kullanıyoruz. Krem de bir sıkıntı çıktı pompanın iç bağlantısı yok ama olsun onun da hal çaresine bakıyoruz. Gül suyunu tavsiye üzerine aldım, iyi ki de almışım. Küçüğün teşhis edilemeyen allerjimsi kızarıklıkları onunla silinince geçiyor. Eşimin terleme yüzünden olan isilikleri de öyle. Cildime de konjac sünger sonrası sürüyorum şimdilik yüzümde bir sıkıntı yok, ikisinden de memnunum.
Sabunu henüz denemedik. Antibiyotik damla her banyo sonrası olmasa da haftada bir damlatmaya niyetliyim. Yalnız siz benim gibi acemi olmayın. Buruna direkt damlatılmıyor. Çocuk çok bağırıyor :)
Her banyo sonrası  oğlum damlasını istiyor. Mis gibi de kokuyorlar. Çörekotu yağı da var ya içimde içim rahat. Onu damlatmamı istemiyordu o zahmetten kurtuldum.
Velhasıl, güzel gündü, güzel insanlardan birini daha kalbime ekledim. Yoluma öyle devam ediyorum.. Teşekkürler Emine Hanım, teşekkürler Nerolinn...

0 yorum:

Yorum Gönder

Bloguma gösterdiğiniz ilgiden dolayı teşekkür ederim.